14 juli 2012

:: Monsieur Oui en twee aapjes ::

Pin It
Afgelopen donderdag was ik jarig en ben ik 27 jaar geworden!
Mijn beste vriendin had deze dag speciaal vrij genomen om iets leuks met mij te gaan doen.

We zijn gaan lunchen bij 'ZUSJES' in Dordrecht. Dit is onze favoriete lunchroom.
"ZUSJES is een lunchroom met uitsluitend vegetarische gerechten. Om een eerlijke smaak te krijgen, maken de ZUSJES grotendeels gebruik van biologische en natuurlijke produkten. Bij ZUSJES kunt u genieten van verse en huisgemaakte gerechten. Specialiteiten van de ZUSJES zijn onder andere de huisgemaakte taarten en Engelse Scones met jam & clotted cream. Heerlijk bij een pot thee."

Nadat we heerlijk hadden geluncht zijn we wat servies gaan kopen en hebben we deze beschilderd met porselein verf.
We hebben verf van ceramica gebruikt en de mooie zwarte lijnen zijn met een porselein pen getekend. Dit werk heel erg fijn.
Hieronder mijn creaties: Monsieu Oui! en twee aapjes.


Binnenkort denk ik dat er ook nog een Madame bijkomt. Nu is hij zo alleen ;)

Geen opmerkingen: