11 juli 2012

:: Help met stemmen op HandmadeByMo ::

Pin It
Ik heb jullie stemmen nodig!

Hier had ik het al over het feit dat DaWanda in augustus ook een Nederlands platform online zet. Nu komt er ook een speciaal Launchbook uit met de leukste producten van Nederlandse winkels.
Nu zou ik heeeel graag met mijn producten daar in willen staan.
Je kunt op mij stemmen door in te loggen en onderstaande producten een hartje te geven.

Ik zou het heel erg waarderen!

Mustard schoulderbag unique handmade design  on DaWanda
Mini_logo

Discovered on DaWanda

By: MadeByMo

Mustard schoulderbag unique handmade design

DaWanda Shop-Widget

Wedding Ring pillow bird your favourite colors on DaWanda
Mini_logo

Discovered on DaWanda

By: MadeByMo

Wedding Ring pillow bird your favourite colors

DaWanda Shop-Widget


Geen opmerkingen: