4 juli 2012

:: Nieuwe webshop open in september ::

Pin It

Ik ben al een tijdje met een nieuw project bezig. Producten voor HandmadeByMo ontwerpen en maken vind ik heel erg leuk om te doen. Maar toch kriebelde het een beetje. Ik roep al jaren dat ik ook graag producten van jonge ontwerpers wil verkopen. (en dan het liefst in een stenen winkel *dream on*) Dit kan natuurlijk niet onder het label HandmadeByMo.nl. Dus er moest een nieuwe naam en webshop bijkomen waarbij dit wel kon.

Dit is Indie-ish geworden.





{ Uit het engelse woordenboek }
Indie (in′dē) noun a culture; a lifestyle an independently owned business or, a small independent company.

De 'ish' geeft het stijl.

Indie-ish gaat producten verkopen voor jou, je gezin en je huis.
We verkopen producten onder het eigen label maar ook van verschillende getalenteerde ontwerpers. Denk aan: woonaccessoires, sieraden, accessoires, papierwaren, d.i.y. en leuke items voor de kinderkamer.

Daarnaast ontwikkel ik ook nog een stoffen en producten lijn onder het eigen label. Deze zullen wat later in de webshop staan doordat het ontwikkelen hiervan veel tijd kost.

De stoffen collectie heet 'Indian Season'.
De collectie biedt 10 verschillende stof patronen in twee verschillende kleur tinten.

De 'powder blue' en 'ruby' versie.
De stoffen bevatten gestreepte, zig-zag, vogels/bomen en driehoek patronen.
De driehoek stof is beschikbaar in vier verschillende kleurtinten: mosterd, stone, powder blue en ruby.

Op dit moment ben ik druk bezig met het inkopen van leuke, hippe, gave, must-have producten. Site maken, vullen, foto's maken etc.. Hier gaat best veel tijd inzitten maar ik hoop alles klaar te hebben om op tijd open te gaan

Een collectie met woonaccessoires, sieraden, hebbedingen, accessoires voor de kinderkamer, papierwaren en scarfs zullen beschikbaar zijn vanaf september/oktober 2012. Houdt facebook, twitter en de site in de gaten voor de laatste updates.

facebook/indie.ish
www.indie-ish.nl

Voor meer informatie: contact@indie-ish.nl

Ben jij (of ken jij) een ontwerper en zou jij graag je producten op de website zien, neem dan contact met mij op: contact@Indie-ish.nl

.Open vanaf september 2012.

Geen opmerkingen: