24 september 2011

:: HandmadeByMo at Brandersfeesten in Schiedam ::

Pin It
De winkel zal voor één dag gesloten zijn op 24 september omdat ik met een kraam op de Brandersfeesten in Schiedam.
Afgelopen week heb ik hard gewerkt om meer koele, frisse en schattige items te maken die ik morgen zal verkopen.
Hopelijk zie ik je daar!

Je kunt mij vinden van 12:00 tot 17:00 op de Appelmarkt (ten hoogte van huisnummer 84 op de Lange Haven.)

---------- ENGLISH ----------

The shop will be closed for one day on the 24th of september because I will be attending the Brandersfeesten at Schiedam this year.
Last week I have worked very hard to make more cool, fresh and cute items I will sell tomorrow.
Hope to see you there!

You can find me from 12:00 till 17:00 at the Appelmarkt (house number 84 at the Lange Haven.)

Geen opmerkingen: