21 oktober 2010

:: MadeByMo in Crafters profiel op Craftygirls.nl ::

Pin It
[this one is in Dutch, use google translate ;) hehe]




Ingrid van der Steen van Craftygirls.nl benaderde mij laatst of het mij leuk leek om in het 'crafters profiel' te verschijnen. Ik zit al een tijd op Craftygirls en vind het echt super dat ik er nu ook zelf op sta!

Craftygirls.nl is, ik citeer: 'online community voor eigenzinnige creatievelingen. De ultieme shoppingguide voor hip hollands handwerk '

Daarnaast bevind zich een forum op de website waar allemaal Nederlandse en volgens mij ook Belgische creatievelingen dingen bespreken als: projecten, ideeën, tips en trucks en natuurlijk zelfpromotie. Het forum is erg handig om dingen op te vinden en te bespreken.

Het crafters profiel verschijnt eens in de zoveel tijd met een nieuwe creatieveling en deze keer ben ik de gelukkige!

Gezellig als jullie ook even meelezen!

~~~~~~

Dit is tevens het laatste weekend dat de BazarBizar Minishop is geopend op de meent 133 in Rotterdam.
Hier kun je nog steeds de gaafste (unieke) items kopen.
Deze zondag sluiten ze af met een heuse Afscheids Bingo

Binnenkort zal ik ook meer bekend maken over de 'MadeBy' Giveaway die gigantisch! gaaf zal zijn =)

Geen opmerkingen: