4 februari 2014

:: D.I.Y origami paard ::

Pin It
Afgelopen week kreeg ik een leuke mail binnen van Origami Zoo. (vouwbare geboortekaartjes en meer)

"31 januari 2014 is het Jaar van het Paard aangebroken. Volgens de Chinese horoscoop staat dit jaar in het teken van groei en vernieuwing. Het is het jaar om je dromen na te streven en je hart te volgen. We hopen dat dit bijzondere jaar ook voor jou veel moois zal brengen."

Wat een mooie boodschap. Daarbij kreeg ik een te gave printable die ik graag met jullie wil delen!
Ik ga hem binnenkort vouwen maar ben ook benieuwd naar jullie resultaat!





1 opmerking:

Yvette - Studio YKKE zei

Toevallig had ik net nieuw origamipapier gekocht bij de Tiger, dus ik ben gelijk aan het vouwen geslagen. Het resultaat staat op mijn blog!
Groetjes Yvette (Studio YKKE)