29 oktober 2013

Workshops in de Pop-up Shop

Pin It
Super leuk is het nieuws dat ik een tijdelijke Pop-up shop ga openen in Dordrecht. Aan de Vriesestraat 122.
1 november zullen de deuren officieel openen. Het is een tijdelijke winkel dus ik weet niet hoelang ik in het pand kan blijven zitten.
Afgelopen dagen heb ik samen met een vriendin en mijn lief hard gewerkt om het een echte Indie-ish uitstraling te geven!
Niet alle producten hebben nog een plekje in de winkel en er moet nog het één en ander geschoven worden. Maar we zijn al een eind op weg! Impressie van de winkel hier onder..



In de winkel zullen ook een aantal workshops te volgen zijn. Mijn zus (Ultimo Cakes) is gecertificeerd koekjes/taarten bakster en komt een workshop arreslee + rendieren koekjes decoreren geven zodat jij een echt uniek en handgemaakt cadeau onder de kerstboom hebt liggen! Plaatsen zijn bewerkt!!

Kom binnenkort langs voor een bezoekje of volg één van de workshops!


Een hanglamp haken. Je gaat naar huis met een eigen gemaakte eye catcher voor in huis! Je eigen gehaakte lampenkapje.
17 november zal de workshop gegeven worden van 13:00 - 16:00



Ook voor de feestdagen een erg lekkere workshop. Je kunt een koekjes slee decoreren zodat je een uniek en eetbaar 3d project hebt! Ik krijg al trek!!
Kom jij ook op 7 december deze prachtige slee maken?



2 opmerkingen:

Rensina Steursma zei

Ziet er al leuk uit zeg!
Veel succes met de verkoop en de workshops. Hopelijk melden veel mensen zich aan.
Groetjes Rensina

Unknown zei

HayHay!
Dat ziet er al mooi uit!
Heel veel succes en natuurlijk veel plezier!
Liefs Danielle
ahappymess.blogspot.nl