29 oktober 2012

Weekend D.I.Y - Grote mensen wanten

Pin It
Aangezien ik dagelijks bezig ben om voor mijn webshops en andere producten te maken, maak ik eigenlijk nooit meer wat voor mezelf. Vandaar dat ik twee weken geleden heb besloten om elk weekend iets voor mezelf of voor ons huis te maken. Dit kan iets praktisch zijn (iets wat nog moet gebeuren) of iets ter decoratie of zomaar omdat ik het leuk vind.

Twee weken geleden heb ik een (kerst)boom hanger gemaakt. Hier kunnen sieraden aan opgehangen worden maar tegen de feestdagen ook leuke items. Of ik kan er een advent kalender van maken.
Hier zal ik ook een tutorial van maken en deze zal binnenkort op het blog verschijnen.

Dit weekend wilde ik een lamp voor de slaapkamer maken maar er kwam iets tussen.
Tijdens mijn wandeling over de markt kwam ik ook langs een winkel en vond een mooie sjaal. Toevallig had ik bij de wolwinkel precies die kleuren garen zien liggen dus dat werd een nieuw project.
En gelijk een excuus om de wol te kopen ;)



Ik had besloten om een muts en wanten bij de sjaal te haken zodat ik helemaal winter klaar ben.
Dit zijn de wanten geworden. Lekker fel oranje met donker en lichtgrijs en natuurlijk een old skool touwtje zodat ik ze nooit ergens kan vergeten ;)

Het patroon staat woensdag online!



1 opmerking:

Struinkunst by Lisette zei

You go girl! Zo belangrijk om ook dingen voor jezelf te maken :)