19 oktober 2012

Indie-ish @ Swanmarket 21 oktober

Pin It
Zondag sta ik alweer voor de 4e keer op de Swanmarket in Rotterdam.
Deze keer sta ik niet met HandmadeByMo maar met Indie-ish! Dus wil je de items ook eens in het echt zien/voelen kom dan langs bij mijn kraam.

o.a. merken van: Snug, Sanna Annukka, Darling Clementine, Maarten Mosterd Design, Goudsmederij Herfst, Enna, Paper & Cloth en Indie-ish.

Elke keer is het erg gezellig en zijn er leuke (handmade) kraampjes te vinden. Ook de maag wordt niet vergeten, er is altijd wel iets lekkers te eten en een gemoedelijke en gezellige sfeer.

Daarbij wordt het zondag ook nog eens erg lekker weer! Geen regen en het kan wel oplopen tot 20graden. Dus ik zeg kom nog even lekker mee genieten!


Gisteren heb ik ook weer een nieuw item aan de webshop toegevoegd. Deze gave WoodBubbles hanglamp in geel en wit. Deze zal ook tijdens de Swanmarket verkrijgbaar zijn.



Geen opmerkingen: