3 september 2012

:: Snelle update ::

Pin It
Aangezien ik druk bezig ben om de deadline voor de opening van de webshop Indie-ish.nl te halen heb ik niet veel tijd over om te bloggen.
Vandaar dat het een beetje achter loopt. De DaWanda Designmarkt was echt helemaal super. Leuke mensen ontmoet en geweldige shops gezien.

De tablet hoezen van Monsieur Oui! Sportiv staan nu ook in de webshop.
Binnenkort een grotere update maar nu ga ik weer even verder om de webshop van www.indie-ish.nl te vullen met mooie producten.



Trouwens! Ik heb nog een sneak peek voor jullie! Hier alvast één van de foto's van de product shoot die ik zaterdag heb gedaan.


Marije draagt hier de Ball&Chain ketting en Mix&Match armbanden van Indie-ish en de ketting geometric circle van het merk snug.

Tot snel!

Geen opmerkingen: