3 mei 2012

:: Best friends Wedding ::

Pin It
Precies een week geleden trouwde mijn beste vriendinnetje.
Ze hadden een erg mooie locatie gekozen om te trouwen. Namelijk een kapelletje midden in het Centrum van Dordrecht. Iedereen had er wel eens van gehoord maar nooit van binnen gezien.
Ik heb nog geen foto's van de fotografe van die dag maar heb wel wat foto's gemaakt toen we aan het opbouwen waren.
Ik was ook gevraagd om het trouwboeketje en het ringkussentje te maken. Ik vond het super om dat voor hun te maken op deze speciale dag.

Het ringkussentje is helemaal in de stijl van HandmadeByMo, het is namelijk een ringvogeltje geworden. Ze mochten zelf de kleuren van het vleugeltje uitkiezen en als verassing heb ik hun namen + het jaartal erop gestikt. Zo is het ook nog een mooi souvenir van hun trouwdag.
Hieronder wat foto's van de locatie, het ringvogeltje en trouwboeketje. Het ringvogeltje is vanaf nu ook verkrijgbaar in mijn webwinkel. Je mag zelf de kleur van het vleugeltje en lintjes kiezen.












The happy couple!

1 opmerking:

Rianne zei

Hoi Marieke,
wat het je het leuk en mooi gemaakt, daar was het gelukkige paar vast erg blij mee.
Mag ik vragen waar jij die grote ballonnen vandaan hebt? (Voor mijn eigen bruiloft)
Groetjes Rianne