13 maart 2012

:: Etsy Showroom ::

Pin It
Even een update omtrent HandmadeByMo.
Op Facebook zijn we al over de 100 likes heen! Dit is echt helemaal super! Bij 200 likes verloot ik iets leuks van HandmadeByMo onder mijn Facebook volgers =) Wil je hier kans op maken? Ga dan naar de pagina van HandmadeByMo.nl


Op dit moment ben ik hard aan het werk voor de Etsy Showroom #hiergroeitiets op 31 maart en 1 april.

"Dit evenement wordt georganiseerd in de historische kloostergewelven In De Ruimte , in hartje van Utrecht. Op deze twee dagen zullen tientallen Etsy verkopers hun mooie en handgemaakte producten aan het publiek tonen en verkopen. Doe dus hier je paas inkopen of koop bijzondere items voor andere gelegenheden. De perfecte mogelijkheid om kennis te maken met ons handgemaakte platform. Op beide dagen is de ruimte vanaf 12-18u geopend voor publiek en de toegang is gratis.

Het thema van dit evenement is Hier Groeit Iets. In maart hebben wij ons 1 jarig jubileum voor Etsy Nederland en langzaam beginnen we dan ook ons plekje te vinden. Hier groeit duidelijk iets en in 2012 gaan we bloeien!"

Samengevat

Wat: Etsy Showroom #hiergroeitiets

Wanneer: zaterdag 31 maart en zondag 1 april

Waar: Utrecht – Oudegracht 230A a/d werf

Hoe laat: 12-18u

Laat weten of je komt: Facebook EtsyNL

bron: Dutchhandmade

1 opmerking:

Hanneke @ Oh beautiful world zei

ah wat jammer, ik lees dit net te laat..! ik woon in utrecht dus het was leuk geweest om te komen kijken!