3 oktober 2008

thing thing things

Pin It
Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb. slecht, slecht, slecht!! maar zal vanaf nu proberen om het een beetje up to date te houden.
School is weer begonnen en mijn stage in het Historisch museum Rotterdam bevalt zeer goed [reclame]www.historischmuseumrotterdam.nl[/reclame]

In de tussnetijd heb ik een vermelding op flavourites.nl gekregen


Op dit moment sta ik nog bij de 'nieuwe shops' maar over een tijdje ben ik te vinden op de volgende trefwoorden: bunny, hebben, textiel, papierwaren, handgemaakt, kado en hebbedingen.
Hopelijk krijg ik hierdoor wat meer bezoekers.

Het museum Boijmans van Beuningen heeft een R-tie in gebruik genomen. We hebben speciaal voor het programma babyluiers een R-tie op maat gemaakt. hij is te zien onder deze link > R-tie Bo < Het programma is op elke eerste zaterdag van de maand speciaal voor kinderen van 3 en 4 jaar.

Voorderest heb ik nog wat geprobeerd met boekbinden wat ik nog niet helemaal onder de knie heb en ben ook bezig geweest met sieraden maken. Hieronder wat van mijn creaties. wellicht staat er binnenkort wat op mijn webshop.
Sinds mijn laatste blogpost zijn we in ieder geval een aantal nieuwe producten toegevoegt aan mijn weshop dus even checken ;) Mijn Nederlandse shop en mijn Dawanda shop





Geen opmerkingen: