14 augustus 2008

Tijdje geleden

Pin It
Het is alweer even gelezen maar ik heb niet stil gezeten.
ondertussen heb ik me ook gestort op een Dawanda webshop. Eens even kijken hoe dat werkt.



Naast de webwinkel ben ik ook nog voor mezelf bezig geweest. Heb servies berschilderd. Dit wilde ik al heel lang een keer uitproberen en het is me redelijk afgegaan al zeg ik het zelf. ik heb in ieder geval alweer een bestelling.
het is een servies voor bijvoorbeeld scones met thee. Op het schaaltje kunnen de scones in de bakjes jam en room. De kleine schaaltjes horen onder de mokken.



Daarnaast heb ik twee poppen gemaakt van mijzelf en mijn beste vriendinnetje. We zijn nu al jaaaaren vriendinnen en hebben veel samen meegemaakt vandaar de twee 'best friends' poppen.
Ik ben die met het zwarte haar. We hebben helaas nog geen gezicht want twijfel erover of ik hem ga schilderen, naaien of onze echte ogen etc erop print. iemand suggesties?



Naast dit heb ik natuurlijk ook nog geshopt. Bij de Xenos (ooe reclame!) hebben ze geweldige mokken!! voor maar 1euro. die heb ik natuurlijk gekocht en bij de dille en kamille heb ik daar twee houten lepels en onderzetters bij gekocht =) dus ben weer helemaal blij!



Bekijk ook nog mijn shop op Dawanda. er staan wat nieuwe dingen en binnenkort komen er nog tassen bij alleen heb nu geen camera om ze te fotograferen =)

Geen opmerkingen: