1 juli 2008

Minor grafiek

Pin It
Het afgelopen jaar heb ik de minor grafiek gevolgd bij mij op school. Ik heb geleerd om verschillende soorten etsen, lino, litho en zeefdrukken te maken, ook heb ik geleerd om boek te binden. Aan het eind van het jaar was het dan ook vrij logisch om al mijn werk te bundelen in een boek. Hiervoor heb ik de oosterse bindmethode gebruikt.


Boekkaft


Deel van mijn zeefdruk 'Zelfportret zwart wit'


Deel van mijn lijn ets, aquatint 'Creatures'

Naast het werk heb ik als eind opdracht ook nog een aantal korte verhaaltjes gezeefdrukt en deze gebundeld in een hoesje gemaakt van vilt. Elk character heeft zijn eigen kleur. Deze is te zien aan de rug van het boekje.





Het afgelopen jaar heb ik ook nog een aantal kleine schetsboekjes gebonden (zie hieronder). Ik heb nog veel meer liggen maar die post ik later wel =)








Geen opmerkingen: