22 juni 2008

stuff

Pin It
Afgelopen weken ben ik met een aantal dingen bezig geweest.

Hier onder een aantal foto's


Als eerste heb ik een aantal kleine boekjes gemaakt. Ze hebben een opdruk van 'Bambi' en hebben drie verschillende kleuren. Blauw, Roze en Lime. De verschillende kleuren hebben witte blaadjes, lijntjes en ruitjes. Daarbij heb ik van fleece een bijpassend knuffeltje gemaakt.


Van een oude ripbroek en een tafelkleed heb ik deze matroesjka gemaakt.

Ik had al een tijdje het idee om een hele grote knuffelkussen te gaan maken. Hij is nu wat kleiner geworden maar die hele grote komt er zeker nog. Ik had nog een ruit stofje liggen en heb hiervan de hoes gemaakt. Hier aanvast heb ik van fleece hele lange armen gedaan die je omhelsen als je op het kussen ligt. Niks beters dan dat ;) Zelf vind ik hem best geslaagd.





Voor school ben ik bezig met het zeefdrukken van kleine verhaaltjes. Deze heb ik ooit geschilderd en wil ze nu vereeuwigen in kleine boekjes. Deze wilden ik mooi samenvoegen in een mapje. Ik had nog een stuk blauw vilt liggen en wat lint. Hiervan heb ik het mapje gemaakt. Hij is erg leuke geworden en de zoete kleurtjes passen helemaal bij de verhaaltjes.

De boekjes op de foto zijn nog niet af want ze hebben namelijk nog geen kaft maar wou toch alvast het mapje laten zien. =). Ik heb nog heel veel andere ideeen liggen dus binnenkort hopelijk meer =)


Geen opmerkingen: